maandag 11 februari 2013

Warme truien week

Afgelopen vrijdag was het ‘warme truien dag’. Een dag waarop in veel bedrijven de CV een graadje lager gaat, en iedereen een warme(re) trui aandoet. Uit milieuoogpunt.
En ik heb er niet eens aandacht aan besteed. Laat staan dat ik eraan heb meegedaan. ‘Foei’, inderdaad. (al heb ik een excuus..) Sterker nog, ik heb de CV lekker laten draaien én een extra trui aan gedaan. Lekker behaaglijk, daar houd ik van.

Na de sneeuw van de afgelopen weken vond ik het wel best, die temperaturen van rond de 10 graden. Geen handschoenen meer aan of mutsen op. Het lentegevoel brak door! Uitkijkend naar narcissen en sneeuwklokjes (die ik niet geplant heb, maar toch hoop dat ze aan zijn komen waaien in mijn tuin..). Dus gister was het behoorlijk slikken toen er opeens weer sneeuw lag, en vandaag de vrieskou door mijn handschoenen heen ging.
Komende week is een weekje onder nul. Houd je warme truien dus nog maar even paraat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!