donderdag 7 augustus 2014

Fleurige jurkjes

Soms heb je opeens zin in iets fleurigs, toch?
Ik ben brunette, en herfstkleuren staan mij altijd goed. Daarnaast kan ik zalm, paars en mintgroen goed hebben. Dus vanzelfsprekend is mijn garderobe een beetje in de kleuren van aubergine, oranje, bruin, grijs, zwart. En dan af en toe wat zie je wat zalmroze, donkerpaars of een mintgroene broek (waar ik gek op ben!).
Maar soms vind ik het wat saai. Misschien moet ik eens zo'n kleurentest doen, en dan een middagje op pad met shoppingstyliste en een paar honderd euro. (hebben ze daar geen tv-programma's van? please, geef me op!)
Iets te prijzig lijkt me dat, dus ik kies vaak voor veilig. Een incidentele uitspatting daargelaten.

Maar nu is het een heerlijke zomer, en ben ik bijna niet meer zwanger. Dus ik heb zin in iets nieuws. Iets leuks om te dragen, een nieuw favoriet item, een fleurig jurkje!
Momenteel shop ik alleen nog online, dus ik ging meteen mijn favo winkels af. Niks. Tenzij ik voor 3 tinten zwart, 50 soorten grijs of felgeel wilde gaan. Eh nee!
Ik vroeg wat vrienden om advies. Leuke ideeën, maar ook niet echt helemaal mijn ding, of ver buiten mijn prijsrange. Tja, wat dan?

Gelukkig ging mijn man even een blouse shoppen in de stad bij Desigual. Dus ik van tevoren even op de site kijken, en wat zag ik? Jurkjes met 50% korting. Kijk, dat sprak me aan! Vrij snel vond ik wat leuks en stukken beter geprijsd dan normaal. Dus kon hij het mooi meenemen uit de stad. Nu hopen dat ik het perfect pas als ik niet meer zwanger ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!