donderdag 7 augustus 2014

Hollandse zomer

Heerlijk dit jaar, onze Hollandse zomer. Ben ik even blij dat we lekker thuis zijn!
Temperaturen zijn meestal prima en het strand is dichtbij voor ons. Naar mijn smaak wel iets te weinig regen voor m'n tuin, maar ach, ik sproei lekker in de avonduurtjes. Hoewel dit natuurlijk niet echt low-budget is (zou de waterrekening nu hoger uitvallen?)... Als ik niet hoogzwanger was zou ik uiteraard braaf met emmertjes water sjouwen die ik overal verzameld had.

Meest ideaal zou zijn als je overdag lekker rond de 25 graden zit met af en toe een wolkje voor de verfrissing. En vanaf een uur of 23 een buitje regen. Dit is allang weer over tegen de tijd dat de kinderen wakker worden, dus die kunnen meteen om 8uur de tuin weer in ;)

Ik weet dat dit soort klimaat voorkomt rond de Middellandse Zee, maar helaas niet hier. Toch klaag ik niet, deze zomer is heerlijk vergeleken met alles van de afgelopen jaren! Van mij mag het elk jaar zo zijn, dan hoef ik niet naar Frankrijk. Limburg is prima, ik koop wel croissants, stokbrood en lekkere rode wijn voor het 'buitenland-gevoel'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!