maandag 27 oktober 2014

Fan van 2e hands

Onze zoon had een nieuwe autostoel nodig. Uiteraard ga ik geen nieuwe kopen, dat heb ik nog nooit gedaan met autostoelen. Zelfs de maxicosi voor ons eerste kindje, was van een collega van mijn man gekocht. Helemaal prima vind ik dat. Bekleding kan in de was, en klaar voor een nieuwe ronde.
Dit keer vond ik een autostoel bij een oud omaatje in een sjieke wijk. Gebruikt voor haar kleinkind, maar erg weinig. Bekleding was echt heel mooi. Altijd binnen gestaan etc, je snapt het wel. Gewoon begonnen met bieden, en al snel kreeg ik bericht dat ik de gelukkige was. Voor slechts 16 Euro!
Echt fijn en bijzonder.
Ook zocht ik een cadeautje voor zoon die bijna jarig is. Ik wist wat ik wilde. Er stonden er wel 30 in de buurt op marktplaats dus zoek maar uit. Voor een prikkie echt een mooi ding. Uiteraard verklap ik nog niks, want het duurt nog een paar weken. Lekker afstrepen op de kalender tot DE dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!