vrijdag 19 december 2014

Christmas-time!

Het is gelukt. Op een rustige zondagmorgen ben ik naar zolder gegaan en heb de kerstdecoratie tevoorschijn gehaald. Geen kerstboom, want daar zijn wij niet zo van. Maar wel lichtjes, sterren, ballen, hangers en hartjes. Oh, en de kerststal waar mee gespeeld mag worden. (van hout)

Gister heb ik ook de kerstcd's van zolder geplukt, en bleek ik vorig jaar een nieuwe te hebben gekregen die ik al vergeten was. Dus nu vier stuks om af te wisselen, als ik zin heb.

Er hangen lampjes en ballen voor m'n ramen, hartjes door het hele huis, er staat een enorme vaas gevuld met lichtjes en kerstballen, kaarsjes met een kerst-tintje en nog meer lampjes. Gezellig!
Terwijl ik dit schrijf klinkt er een melodramatisch kerstliedje door de speakers en is babyzoon aan het trappelen in z'n wipstoel. Op en top gezellig.

Wij gaan ook een spectaculaire kerstnachtdienst bezoeken. Prachtig in het donker, zoveel lichtjes en dames in glitterjurken. Gaan jullie ook nog een kerstnachtdienst bezoeken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!