dinsdag 20 januari 2015

Maandag-blogdag

Ik ben gek op bloggen. Wanneer ik inspiratie heb vliegen de blogs uit m'n handen. Maar natuurlijk heb ik niet altijd tijd. Ik heb gemerkt dat ik vooral op maandag tijd heb, als de kinderen op bed liggen. Dan blog ik een eindje weg.
Door de weeks bedenk ik wel eens dingen waar ik over zou kunnen bloggen, en die probeer ik dan op te schrijven. (anders vergeet ik ze) Soms vergeet ik het ook op te schrijven, en dan ben ik dus blanco.
Vandaag heb ik daar geen last van gelukkig. En vandaag is het dinsdag. Klopt dus niet. Ik miste het bloggen ook echt gister, maar er was totaal geen tijd.
Maar het leek me leuk om eens aan jullie te vragen waar je wel een stukje over zou willen lezen op mijn blog.

Roep maar :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!