maandag 5 januari 2015

Volgend jaar op oudjaarsdag

Allereerst de beste wensen voor 2015 gewenst allemaal!

Op oudejaarsdag kwam ik erachter dat het me echt heel fijn zou lijken, als ik 'opgeruimd het nieuwe jaar in' kon gaan. Soort van voorjaarsschoonmaak, maar dan anders. Even alle onnodige balast het huis uit, en lekker schoon en opgeruimd beginnen aan een nieuw jaar. Lijkt me heerlijk!
En misschien dan als goed voornemen: geen nieuwe zooi vergaren en nog sneller wegdoen. Wie weet helpt dat?

Dit jaar was ik toevallig ziek met oud/nieuw, dus hier kwam totaal niks van terecht. Bovendien bedacht ik het ook pas op de dag zelf, dus dan werkt dat niet zo goed met drie kinderen.
Dus ik zet het voor volgend jaar op de planning ;) En ziek zijn doen we dan ook niet in de kerstvakantie!

Hebben jullie goede voornemens, of een visie opgesteld voor het nieuwe jaar?

1 opmerking:

  1. Goed voornemen!!

    Mijn goede voornemen is vooral hypotheek aflossen... Saai eigenlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!