woensdag 4 maart 2015

Uit het assortiment

Heb je dat ook wel eens? Je favoriete product gaat uit het assortiment. Soms is dat slechts bij een winkel, maar soms is het overal. Echt balen natuurlijk.
Lekker etenswaar, een goede douchegel, fijne elastieken, het heerlijkste ondergoed, de juiste keukenfrontjes, de plinten in precies de kleur van je vloer, etc.

Als je mazzel hebt, ben je op tijd op de hoogte en lukt het je om de laatste restanten goedkoop in te slaan. Maar meestal sta je opeens voor een leeg schap met een briefje 'uit het assortiment'. Maar -vaker nog- is het gewoon weg. Opeens, zomaar. Grrr...

Zo'n 12 jaar geleden ging mijn toenmalige favo parfum uit het assortiment. Ik wist het, want ik had een bijbaan bij de Kruidvat toen. Dus toen ze met 50% korting eruit gingen heb ik groot ingeslagen. En dan bedoel ik echt groot, want ik heb er jaren mee kunnen doen. Ik vind het nog steeds een heel lekker luchtje.
Helaas was het vandaag zo ver. Mijn laatste druppel parfum is op. Niks meer. Helemaal leeg.

En nergens meer te krijgen. Ook online haast niet, tenzij ik ruim 100 Euro neertel voor een mini flesje. Nee dus. Ook de parfums die er volgens mensen op zouden lijken heb ik geprobeerd. Lijkt er totaal niet op. Om te huilen dus :(

5 opmerkingen:

  1. Balen zeg!!

    Ik had het met Smul kwark van AH. En nu jaren later hebben ze het opeens weer!!

    Om welk luchtje gaat het??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. My Manifesto van Isabella Rossalini

      Verwijderen
    2. Ik hoopte dat ik het ooit nog bij een discount winkel ofzo kon tegenkomen. Dat heb je natuurlijk wel eens.
      Fijn trouwens van die smul kwark! Grappig dat het weer terugkwam!

      Verwijderen
    3. Ik denk dat er meer mensen hebben geklaagd ;)

      Verwijderen
    4. Ik denk dat er meer mensen hebben geklaagd ;)

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!