donderdag 23 april 2015

Vrijmarkt

Het is bijna Koningsdag! Een van mijn favoriete dagen in het jaar om koopjes te scoren.
Eerdere jaren ben ik er al zeer goed geslaagd voor autostoelen, kinderkleding en speelgoed.
Ik maak meestal een lijstje, zodat ik gericht kan zoeken. Vaak ga ik met m'n vader, dus dat helpt hem ook.

Dit jaar ga ik op zoek naar zomerjasjes voor de oudste twee, en ook winterjassen. Ik zou wel een keukenmachine, blender en tosti ijzer willen scoren. En wat stoer speelgoed voor mijn oudste zoon. Reserveschoentjes voor de oudste twee zijn ook handig. Hmmm m'n lijst wordt steeds langer.

Soms denk ik ook wel eens, als ik nou alles wat ik weggeef/wegdoe in een jaar opspaar.. Dan kan ik ook gaan zitten verkopen! Maar verkopen en tegelijk koopjes scoren gaat niet. En bovendien ben ik liever snel van m'n spullen af, nadat ik heb besloten dat het weg kan. 

Wat ga jij dit jaar doen? Verkopen of kopen op de vrijmarkt? En weet je al wat je zoekt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!