dinsdag 12 mei 2015

Voortgang dakkapel

Vorige week kreeg ik een late email (duidelijk een ambtenaar die overwerkte) met daarin de uitslag van onze vergunningaanvraag voor de dakkapel. Dus inwendig juichte ik al!
Helaas, afgewezen.

Er was niet voldoende informatie aangeleverd door het bedrijf van de dakkapel. De kleuren niet, de hoek aansluitingen niet en nog wat. Inwendig baalde ik erg. Ik had het bedrijf nog zo gezegd dat onze gemeente heel streng was met de aanvragen, en dat alles precies moest kloppen. Dit had ik natuurlijk vernomen van onze buren. Helaas waren ze eigenwijs, en hadden ze dus niet zo goed geluisterd. Nu maar hopen dat we binnen twee weken alsnog de goedkeuring krijgen!

Ik heb er zoveel zin in dat het gaat gebeuren. Even doorbijten voor de rommel, en de hele zolderse inboedel op de onderste twee verdiepingen (ehhh hoe gaat dat ooit passen??)
Maar daarna, rust en ruimte op zolder. Nieuwe indeling maken, en mijn zoon een kamer laten kiezen. Hopelijk daarna ook meer nachtrust, omdat ze mekaar niet meer wakker kunnen maken als de kinderen niet samen op een kamer liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!