dinsdag 21 juli 2015

So excited

Ik ben helemaal happy! Vandaag is eindelijk ons project af waar we al een tijd tegen aan hikten, en dat toch echt moest gebeuren.

Al onze kozijnen, ramen en deuren rondom het huis zijn weer helemaal piccobello in de verf. Mijn man was een harde werker, stond voor dag en dauw op om te schuren en daarna het weer stofvrij te krijgen. En ik deed de finishing touch, al het schilderwerk.

Het ziet er heel mooi uit, mooie kleurstelling en ik ben trots op mezelf. Mag ook wel volgens mij. Grappig genoeg kreeg mijn man een hoop (positief) commentaar, over dat zijn vrouw het schilderwerk deed. "Je hebt het maar getroffen met je meisje, een vrouw die kan schilderen zie je niet vaak" en "Oh ik moest alles alleen doen. Ik zie mijn vrouw nog niet schilderen hoor." "Misschien kan ze een schildersbedrijf beginnen?" En meer van die opmerkingen. Ik vind het grappig.

Als we deze klus hadden uitbesteed hadden we hier toch een paar duizend Euro voor mogen neertellen. Nu heeft het denk ik 100 Euro aan verf gekost (grondverf hadden we nog) en misschien 20-30 Euro aan afplaktape, speciale kwast en rollers. Natuurlijk ook vrije dagen van mijn man.

Het mooie is dat we zelfs nog wat extra klusjes hebben kunnen doen.
Naar de vuilstort rijden en zo de schuur een stuk leger krijgen. Rekken voor de braam en de druif gemonteerd, de deurpost van de schuur ook in de verf gezet en we hebben nog tijd over voor leuke dingen.

2 opmerkingen:

  1. Powervrouw! Goed bezig! Wij laten het altijd uit besteden, omdat het zoveel tijd kost. Hoe lang zijn jullie er mee bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Viel erg mee. 8 dagen (niet hele dagen uiteraard, omdat er ook altijd iemand voor de kinderen moest zijn).
      Dus om en om bezig met het project.
      Een volgende keer zal het veel minder tijd kosten omdat we nu ook van kleur veranderd zijn, en dus heel veel helemaal kaal moest.

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!