donderdag 10 september 2015

Evy update

Week 4 (les 10) van Evy was wel even een uitdaging. Totaal 17 min rennen en 12 min wandelen.

Ik vind het grappig hoe het kan lijken dat je de eerste 3 minuten lekker rent. Je wordt enthousiast. Vervolgens ga je 4 minuten rennen en denk je: help, hoe moet dit lukken? Als het nu al zo moeilijk gaat... 
De volgende 4 minuten gaan onverwachts prima en de laatste twee keren 3 min gaan weer lekker. Een soort rollercoaster in je gevoel en benen. 

Zaterdag is het weer tijd voor bootcamp, nadat het twee weken niet door kon gaan. Ik ben benieuwd! 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb net les 14 gedaan. Pfff
    Les 12 en 13 had ik twee keer gedaan.
    Wel trots!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Vandaag is ook voor mij les 14 aan de beurt. Ben benieuwd! Extra lang rennen.

      Verwijderen
    2. Ja viel mee. En bij jou?

      Helaas raakte ik later geblesseerd aan m'n knie (gewoon thuis) en nu kan ik al even niet verder met rennen.. Dus hopelijk deze week weer helemaal beter en dan een paar lessen terug weer instromen.
      Hoe vond jij les 14 & ben je al verder?

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!