zaterdag 16 januari 2016

Bloglovin'

Zoals je misschien gezien hebt (rechts bovenin) kun je mijn blogs nu ook volgen via bloglovin'.

Een site waar je kunt kiezen uit duizenden leuke blogs, en die je dan kunt volgen, zonder moeite. Mijne staat er nu ook tussen. Binnenkort ga ik er nog wat meer aan zitten, maar voor nu is dit even voldoende. Ik ben aan het denken over een nieuwe naam voor m'n blog.

Mocht je zelf ook gebruik maken van Bloglovin' dan kun je mij nu dus ook aan je lijstje toevoegen.
Of als je geen idee hebt of je dat wel wilt, kun je ook gewoon je inschrijven om een mailtje te ontvangen als er een nieuwe blog is verschenen. Dit kan allemaal rechts bovenin op mijn blog, mits je niet op je mobiel leest.
Desktop versie leest toch het lekkerst?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb mij er nog niet zo in verdiept, in Blog lovin'
    Aan de ene kant lijkt het mij praktisch, aan de andere kant ben ik bang dat ik straks de hele dag blogjes aan het lezen ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja ik ga geen nieuwe blogs volgen via bloglovin' voorlopig. Ik volg er genoeg. Er zijn teveel blogs om te volgen... Haha

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!