dinsdag 8 maart 2016

Lid geworden van Euroclix

Omdat ik nog steeds niet rijk ben geworden van bloggen.. En ook niet financieel onafhankelijk ben.. Ben ik nu maar lid geworden van Euroclix :) Ik probeer op die manier een beetje bij te verdienen.
Een tijdje lang heb ik het afgehouden, omdat ik ooit lid was en het langzaam vond gaan. Maar dat was in de tijd dat ik makkelijker een uurtje kon overwerken dan blijven klikken op een mailtje, bij wijze van spreken.

Zoals je weet willen we dit jaar onze hypotheek extra hard aflossen, en doe ik mijn best om extra inkomen te verwerven. Maar dat is niet zo makkelijk als je ook voor kinderen moet zorgen, een huis hebt en nog andere activiteiten.
Ik verkoop dus maar wat spullen op marktplaats, ik vul vragenlijsten in via panelwizard en ik probeer nu ook Euroclix. Het gaat misschien niet hard, maar alle beetjes helpen.
Ondertussen zoek ik ook een baan, dus dat gaat natuurlijk pas echt zoden aan de dijk zetten.

Via Euroclix krijg je 'clix' als je je aanmeld (150 stuks ter waarde van 1,95 Euro), daarna kun je nog extra clix verdienen door je gegevens volledig in te vullen. Je kunt clix krijgen als je producten via hen koopt, of gratis producten aanvraagt. Of als je vragenlijsten invult of op mailtjes klikt. Per 1000 clix kun je het uit laten keren.

Ik heb nu een vragenlijst ingevuld en een paar persoonlijke gegevens. Samen met de startbonus zit ik nu al op 332 clix, in een dagje. Geen vetpot, maar nog best snel vind ik!

Mocht je ook lid willen worden, en je doet dat via mij, dan krijgen we allebei 150 clix. (klik hier) Vind ik fijn natuurlijk. Maar voel je vooral vrij om te doen wat jij wilt. Of denk er nog even over na.

Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Gebruiken jullie Euroclix of andere programma's om online wat bij te verdienen?


10 opmerkingen:

  1. Ik gebruik Euroclix en ben er erg tevreden over. Nu heb ik me ook in 2004 al aangemeld, dus inmiddels wel een beetje wat opgebouwd. Natuurlijk gaat het nog steeds niet hard, maar het is extra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, jij doet al lang mee aan euroclix dan! Ik zag dat jij in al die jaren dan een mooi bedragje bij elkaar hebt gesprokkeld.
      Per welk saldo laat je het uitkeren?

      Verwijderen
  2. Ik ben er mee gestopt want ik verdiende er nauwelijks wat mee. Ik ben commercieel niet interessant want ik kreeg wel vragenlijsten, waarbij ik vervolgens buiten de doelgroep viel. Maar dan ben je wel een tijdje voor niks bezig geweest.
    Ik verdien meer geld door naar verschillende supermarkten te gaan en aanbiedingen te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik voorheen ook altijd irritant van die vragenlijsten. Daarom ben ik er ooit mee gestopt.

      Verwijderen
  3. Ik zou zeker ook Google Ads op je blog zetten als je graag geld wilt verdienen met je blog.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik volgens mij ook. Ik neem aan dat je google adsense bedoelt?
      Ik vind zelf dat de advertenties niet opvallen als je blogs op je smartphone bekijkt, dus twijfel een beetje over de effectiviteit ervan. Hoeveel mensen lezen blogs nou echt nog op een pc of laptop?

      Verwijderen
  4. Geduld is het codewoord. In het begin liep het bij mij langzaam, maar ondertussen zijn de inkomsten bij Euroclix aardig opgelopen. Ik doe ook iedere dag mee met loteryclix. Dat is gratis en kan er extra clix mee verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geduld? haha, dat is niet altijd mijn sterkste punt. Ik zal m'n best doen om het vol te houden.
      Loteryclix wist ik niet. Ik zal er eens naar kijken, had het nog niet gezien.

      Verwijderen
  5. Ik denk dat alle mensen die die programma's gebruiken, het de moeite waard vinden...

    Persoonlijk denk ik dat een krantenwijk meer opschiet. Voordeel is dan ook nog dat ik mijn lezers niet hoef te spammen met "ga het ook doen, klik hier dan krijg ik punten!!";-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed punt.
      Helaas geen tijd voor een krantenwijk..en ik zie mezelf ook nog niet als zzp'er in iets. Wie weet tzt!

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!