dinsdag 21 juni 2016

Hardlopen lukt nog niet

Helaas heb ik nu al twee weken niet kunnen hardlopen. Mijn knie doet soms zomaar pijn, terwijl ik niks bijzonders doe. Soms gaat het ook een dagje goed. Dus ik wacht het nog even af. Gelukkig regent het ook erg veel momenteel, dus is de verleiding om te gaan rennen wat minder.

Toch baal ik er ook erg van. Ik lag lekker op schema en het ging goed. Nu zal ik wel weer een stukje conditie kwijt zijn, en weer opnieuw moeten opbouwen. Misschien nog langzamer dan eerst, om dit te voorkomen.

Om naar de fysio te gaan lijkt mij nog wat te vroeg. Ik heb er in het dagelijks leven weinig last van. To be continued...

1 opmerking:

  1. Vervelend.. bij mij is na een goed begin de klad er een beetje ingekomen.
    Google eens op oefeningen voor je knie, er is echt heel veel te vinden om de spieren rond je knie te versterken...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!