zaterdag 23 juli 2016

Werk begint eerder

Sinds een maandje ofzo weet ik dat ik een baan heb per 1 oktober. Superfijn!
Zo had ik ook lekker rustig de tijd om te bedenken hoe ik het met de kinderen zou doen. Lekker te genieten van de 'vrij indeelbare tijd' die ik nu nog heb. Extra veel koffiedates in te plannen met vriendinnen en ga zo maar door.

Tegelijkertijd leek 1 oktober me ook nog heel ver weg. Zo ver weg, dat ik het me ook nog niet zo goed voor kon stellen.

Opeens veranderde er wat op m'n werkplek, en werd ik gebeld of ik niet eerder kon beginnen. Degene die mij moet inwerken heeft een andere baan. Dus nu begin ik meteen na de zomervakantie al!

Geweldig vooruitzicht vind ik. Snel genoeg, en gelukkig kan ik dan deze hele zomervakantie nog bij de kinderen zijn. (Scheelt veel gedoe qua opvang ook) Ik heb er heel veel zin in.

Ook levert het een maandje extra inkomen op natuurlijk, dat komt (vanzelfsprekend) goed uit. Voor de kinderen lijkt het me ook fijn. Na de zomer voelt het toch altijd een beetje als een nieuw seizoen. Nieuwe klassen, nieuwe juffen, en dus ook meteen naar de bso of het kdv. Ik ben blij.

Nog lekker een paar weken thuis, en dan gaan we beginnen.

Zijn er bij jou nog veranderingen op gebied van werk?

3 opmerkingen:

  1. ja enorm! zoontje is 4 geworden dus na de vakantie naar school ipv thuis, wat natuurlijk ook met mijn werk als gastouder verbonden is.. geen eigen zoontje meer thuis bij de opvangkindjes tijdens schooltijden. wennen hoor! oudste ging al naar school dus hoef niet meer aan de schooltijden te wennen gelukkig. voordeel als ik eens een dagje geen opvangkids heb of een ochtend, dan ben ik ook even echt vrij ;) (al heb ik geen flauw idee wat ik dan moet doen behalve huisouden of opruimen ? :S ) en oudste opvangkindje wordt ook 4. zij woont in een ander dorp dus zal niet naar dezelfde school gaan als mijn kinderen dus geen bso opvang oid. de opvang stopt dus. en dus op zoek geweest naar ander opvangkindje om dat plekje te vullen en dat lijkt gelukt. eind aug het officiele gesprek en dan per 1 sept hopelijk starten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vooruitzicht! Komt dus eigenlijk nóg beter uit. Nog even genieten en succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne timing, en nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!