donderdag 29 september 2016

Leeslijst weg?

Blijkbaar heeft blogger wat aangepast. Opeens was m'n leeslijst weg van de blogpagina! Vrij vervelend, want ik gebruik die links altijd.

Ook bij medebloggers ontdekte ik dat ze weg zijn. Bijv bij www.bespaarbalans.blogspot.nl keek ik nog wel eens door de lijst op zoek naar interessante onderwerpen van zijn favo bloggers. Maar nu dus: weg!

Mijn halfslachtige poging om een nieuwe lijst zichtbaar te maken op de blog is nog niet voltooid.. Maar komt tzt weer! Eerst even goed zoeken wie mijn favorieten zijn :)

Weet jij waar de leeslijst is gebleven? 

8 opmerkingen:

  1. Nou, mij viel hetzelfde op toen ik tijdens de lunchpauze op mijn werk even de nieuwe blogs op mijn blog wilde scannen. De leeslijst is helemaal weg, aan de administrator-kant van mijn blog. Bijzonder. Ik ga vanavond hem weer toevoegen, want ik weet dat veel mensen die gebruiken. En leuk dat je een verwijzing deelt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie hem gewoon Links in het menu staan. Of bedoel je een andere lijst?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een nieuwe 'beperktere' versie nog. Maar de originele was helemaal weg!

      Verwijderen
    2. Ik kreeg ook meerdere mails over de leeslijst. Ze zullen wel aanpassingen aan het doorvoeren zijn bij blogger.

      Verwijderen
    3. Ik kreeg ook meerdere mails over de leeslijst. Ze zullen wel aanpassingen aan het doorvoeren zijn bij blogger.

      Verwijderen
  3. Wat vreemd zeg! Net als een paar weken geleden toen hij ze niet meer sorteerde. Wel heel fijn dat je direct een nieuwe hebt gemaakt en mij erin hebt gezet!
    In Wordpress werkt dat niet zo makkelijk, maar daar moet het toch ook mogelijk zijn. Ik ga daar toch eens achteraan.
    Ik gebruik deze lijstjes ook altijd, om even bij te lezen, zowel bij jou als bij de anderen. Zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan jij de leeslijst ondertussen al weer op publicatiedatum sorteren?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan jij de leeslijst ondertussen al weer op publicatiedatum sorteren?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!