maandag 5 september 2016

Werken enz

Nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn bericht over mijn eerste werkdag. Gelukkig had ik wat vooruit geblogd, want zoals je begrijpt ben ik nu nog echt wat drukker. Dus iets minder blogs dan voorheen...helaas.

Ik werk twee dagen in de week in een voornamelijk administratieve functie bij een non-profit organisatie. Verder veel contact met sponsors/donateurs. Heel leuk in elk geval.

Mijn kinderen gaan dus nu twee dagen naar het kdv/de bso en dat gaat goed! Ze vinden het helemaal leuk en prima, en zonder huilen kan ik ook mijn jongste daar achterlaten. Wat een fijn gevoel is dat. Dan maak je je helemaal geen zorgen meer, kan ik je vertellen.

Hoe ging het bij jou toen je weer aan het werk ging? Of toen je juist ging stoppen met werken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!