vrijdag 18 november 2016

Bespaarmaand halverwege

Hoe gaat het ermee? Met mij goed. Met de bespaarmaand? Nou niet zo goed.
In plaats van besparen lijken er juist extra uitgaves te zijn (vanwege mijn slechte voorraadbeheer) en een groeiende dochter. Ze is van een bouwjaar waarin veel meisjes in mijn omgeving zijn geboren, dus ik krijg niet vaak kleren voor haar. Veel nieuw is er nodig, hoewel ik ook echt mijn best doe in de tweehands zaakjes. Ze moest nieuwe schoenen en laarzen, en die bleken toch te koud, dus nu ook nog een extra paar uggs gescoord op marktplaats. Zodat ze het niet zo koud heeft op het schoolplein. Maarja, kost allemaal geld. Oja, de sint komt er ook nog aan, bijna vergeten. (Ik heb het lootje mijn vader)

Op marktplaats heb ik voor het laatst iets verkocht in oktober. Er was nog wel iemand die kinderschoenen wilde hebben vorige week voor 2,00 Euro (vooruit dan maar, ben ik er vanaf) maar die is niet op komen dagen.. Dus dat wordt 'm niet. Totaal 25 items staan erop, dus je zou denken dat het toch wat op zou moeten leveren...maarja, blijkbaar zit ik in de verkeerde categorie. Trouwens, de tijd van cd's verkopen lijkt inderdaad voorbij. (Wie zei dat laatst?) Ik heb nog geen reacties gehad op mijn 16 cd's en wel bodemprijzen, dus dat kan het niet zijn. Vorig jaar verkocht ik nog vaak cd's, maar nu lijkt het over. Helaas..

Ruim 600 clix wachten op me bij euroclix. Sinds ik werk heb ik duidelijk minder tijd over om even tussendoor zo'n enquête bijvoorbeeld in te vullen, en dat merk ik wel. Ik wil door tot minstens 2000 clix om een uitbetaling te krijgen van 25 euro. Geduld dus.

Zo'n 8,50 Euro staat voor een cadeaubon van waardevollemening. Pas als ik 10 Euro heb kan ik het laten uitkeren, dus ik moet nog een of twee enquêtes invullen. Daarna meld ik me meteen af. Ik vind het echt niet fijn om al 15 vragen over mijn ontbijt te hebben ingevuld, om er daarna achter te komen dat ik niet bij de doelgroep hoor omdat ik geen granola eet.

Panelwizard betaalde normaal gesproken altijd in november uit. Laatst controleerde ik dat nog even, maar nu stond op hun site opeens dat ze pas december doen. Maakt mij niet uit hoor. Hier ligt nu 18 Euro voor me klaar zag ik. Waarvan 6,- komt door aanmeldingen van vrienden/familie/lezers via mijn link! Bedankt voor het sponsoren van mijn doel om de aflossingsvrije hypotheek af te lossen. En ik wens jullie veel mooie enquêtes toe met een mooie opbrengst.

Dus hopelijk lukt het me om in december de bol.com bon van 10 euro te kunnen claimen bij waardevolle mening, en dan heb ik in december ook de 18 euro van panelwizard. Dat wordt dus wel een mooie maand qua extra inkomsten.

Besparen is deze maand nog niet gelukt dus. Hoewel ik wel heb geprofiteerd van 1+1 gratis aanbiedingen, oa tandpasta voor de kids, deo en aardappels. Daarmee kan ik wel even vooruit. Ik gebruik de laatste twee weken om nog even een eindsprintje te maken!

Hoe gaat het bij jullie met besparen/extra inkomsten?


4 opmerkingen:

  1. Volgens mij had ik het over die Cd's laatst... Balen dat het zo slecht verkoopt. December is hier ook drama altijd... Sint en verjaardagen. Gelukkig heb ik een redelijk goede marktplaats maand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je blijkt helemaal gelijk te hebben! Ik had dat echt niet verwacht omdat ik kort geleden echt nog heel wat cd’s verkocht had. haha. Helaas heb je gelijk, moet ik toegeven. Ik was graag van mijn cd’s afgekomen via MP ;)

      Verwijderen
  2. Leuk om je update te lezen!!
    Het gaat bij ons wel wat voorspoediger, maar het blijft wel lastig hoor. En inderdaad, de onverwachte dingen komen ook allemaal nu ineens.
    Hoe oud is je dochter? Ook vijf, of jonger?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!