woensdag 5 april 2017

Extra inkomsten maart

Helaas, het viel wat tegen.

Slechts drie items verkocht in maart op marktplaats met een opbrengst van 20 Euro.

Ik had als doel dat ik dit jaar minimaal 300 Euro zou verdienen met extra verkopen op marktplaats, verdiensten online etc. Het gemiddelde moet dus 25 Euro per maand zijn. In maart zat ik daar onder. Gelukkig waren de andere maanden iets in de plus.

In het eerste kwartaal verkocht ik voor 88,75 Euro totaal. Als ik dit vol weet te houden tot het einde van het jaar dan zit ik dus goed.

Nog steeds overweeg ik om op Koningsdag op de vrijmarkt te gaan staan om nog een leuke boost aan  onze extra inkomsten te geven. Toch zijn de reacties van mensen erg wisselend over het succes van de vrijmarkt. Sommige mensen hebben er zes uur gestaan, weinig verkocht en totaal 24 Euro verdiend. Dat klinkt toch niet echt aanlokkelijk.

Wil jij je ervaringen van de vrijmarkt nog delen? Of andere leuke tips voor extra inkomsten?




5 opmerkingen:

  1. Misschien dat je dat ook vooral voor de leuk moet doen, dus gezellige dag en met een beetje geluk ruimt het op en levert het je nog wat op ook. Ik ben zelf niet zo van de markten, maar hoor steeds meer mensen die erop gaan staan, ook qua kofferbakverkopen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het mooi weer is, is het natuurlijk super gezellig om op de vrijmarkt te staan! En je verdient er nog iets leuks mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doen! Al is het alleen al voor de gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik twijfel er ook al lang over en heb nu besloten om een keer de kofferbakverkoop hier in het dorp te doen. Die wordt goed bezocht en dan hoef ik niet zo idioot vroeg op als voor de vrijmarkt. Maar ik ga het pas doen als er kinderkleren weg gaan, anders vind ik het geloof ik de moeite niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slechte ervaringen met vrijmarkt, kwam er steeds meer achter dat de gewilde spullen al via marktplaats verkocht zijn. Wat je steeds meer ziet is bagger van vervlogen jaren en dan heb je nog het inschrijfgeld, dat hakt er ook lekker in. Kofferbakverkoop is vaak ander publiek en niet altijd bonafide. Hoe kom je toch aan al die spullen om te verkopen, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!