donderdag 4 mei 2017

Verdiensten april

De klapper van de april kwam toch echt van de vrijmarkt. Waar ik 42,70 Euro verdiende.

Toevallig verkocht ik de dag erna nog een jasje op MP voor 5,00 Euro. Die jas had ik zelf twee jaar geleden voor 2,50 Euro op de vrijmarkt gescoord. Dochter heeft het twee winters gedragen, dus dit was een superdeal voor mij.



De restanten van de vrijmarkt ben ik nog aan het opruimen, weggeven of weggooien. Ik zette in een klap alle jongenskleding op MP, en verkocht deze voor 15 Euro. Geen topprijzen, maar wel snel verdienen. Lekker opruimen dus.

Totaal zorgt de maand april dus voor een lekkere boost voor mijn jaardoel, met 62,70 Euro. Mei lijkt ook al lekker te gaan lopen. Blij dus!

Bij Euroclix kwamen er 205 clix bij in april. Ik zit nu op 2400 clix. Nog 'even' doorsparen tot de 5000 dus. Dan krijg ik wel 70 Euro. Met deze snelheid duurt het nog ruim een jaar :( Misschien eens kijken of ik wat vaker een enquete kan invullen. Als ik wil kan ik het ook nu al inruilen, dan krijg ik 25 Euro. Ook niet slecht. Ik probeer mezelf te bedwingen en wacht nog even. Als je ook lid wilt worden kan dat via deze link, dan krijgen we allebei 150 clix. Leuke start toch?

Hebben jullie nog mooie cijfers binnengehaald in april?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!