zaterdag 9 september 2017

Inkomsten van augustus

Deze achtste maand van het jaar heb ik er uiteraard niet zo hard aan getrokken. Het was vakantietijd en ik verkocht maar weinig op marktplaats.
Een luiertas en een glijbaan voor in de tuin. Totaal 21 Euro. Geen enorme knaller. Ach, het kan niet elke maand feest zijn. (Deze week is het wel feest, want mijn blog bestaat 5 jaar!)

Doordat m'n jongste jarig was hebben we wel wat speelgoed opgeruimd en zijn 'toet toet auto' collectie verkocht. Dit heeft hij in de afgelopen jaren bij elkaar gespaard en had een flinke nieuwwaarde. Maar niemand speelde er meer mee, helaas. Ook niet als ze er maanden niet naar hadden omgekeken, en de baan dan opeens weer helemaal cool in elkaar was gezet. Jammer, maar soms gaat het zo. Dus hup op marktplaats de hele boel voor 50 Euro verkocht. Dit bedrag tel ik niet mee in mijn eigen overzicht, want ik vind dit echt van m'n kind geweest. Misschien dat we er in de kerstvakantie iets leuks voor kopen waar ze nu wel veel mee spelen.


Qua Euroclix was dit ook niet echt een topmaand... zit nu op 4065 clix. Vorige maand kwamen er maar 265 clix bij. Dus er is erg weinig gebeurd in deze maand. Ik heb zelf ook weinig op dingen geklikt, en er waren al helemaal geen vragenrondjes van panelclix. Maakt niet uit, het is natuurlijk maar voor de 'extra's'.

Ook panelwizard lag stil, blijkbaar houden ze er rekening mee dat het vakantietijd is. Prima, want nu ik weer in het ritme van school en werk zit vind ik dat soort dingen makkelijker om te doen.
Dus kom maar door met die leuke vragenlijsten! Inmiddels heb ik mijn potje bekeken en er staat 16,50 Euro klaar. In december komt de uitbetaling dus dan hoor je het resultaat van het afgelopen half jaar.

Ik vind dit leuke extra's, en het motiveert extra dat ik het geld gebruik voor de aflossing van onze hypotheekschuld.

Hoe ga jij om met extraatjes op financieel gebied? Bekijk je het per keer of doe je het anders?

3 opmerkingen:

  1. De extraatjes gaan momenteel naar een spaarrekening voor een nieuwe motor. Ik vind dat man wat motivatie moet krijgen om ook van een hobby te genieten. De huidige valt zwaar tegen en staat om die reden ook te koop.
    Euroclix gaat bij mij erg hard. Ik ben er achter dat je op de website (los van een mailtje) ook kunt kijken of er een enquête is die voor je. Dit is zeer regelmatig het geval en zo spaarde ik de afgelopen maand aan enquêtes bijna 600 clix.
    Wat een mooi bedrag bij Panelwizard. Ik zit er ook bij maar krijg nauwelijks uitnodigingen. De uitbetalingen waren tot nu toe rond de €4,-.. en dit komt voornamelijk omdat ik mee deed aan een postonderzoek met een vergoeding van €1,-.
    Goede inkomsten nog van Marktplaats! Ik loop nu tegen kopers aan die weigeren te reageren. Ik heb vriendelijk maar toch dringend vermeld dat ik hier niet van gediend ben en ik de advertenties niet langer op gereserveerd houd. Ik snap daar niets van, maar dat zal wel heel blue zijn.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De extraatjes zoals Euroclix of adsense gaan naar beleggen. Extra inkomsten door zakelijke declaraties gaan nu naar de spaarrekening. En de belastingteruggaaf gaat linea recta naar een extra aflossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel 2 leuke extraatjes in september.. belastingteruggave van mn man (579) en mij (1144) :D gaat net als altijd gewoon naar de spaarrekening, verdeeld over potjes :D ddddddddddddd
    verder altijd wel extra inkomen bij man van zn overuren bij mij wat minder inkomen omdat ik in aug 3 weken vrij was en in sept zijn veel opvangkids vrij dus werk ik ook minder. (dus in sept en okt minder inkomen)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!